malinochemmaiasien.blogg.se

Här kan ni följa Malin och Emma på deras back-packer äventyr i sydost-asien

Kuala Lumpur

Kategori:

Just nu befinner vi oss på Langkawi. Vi kom hit i förrgår på morgonen efter två dagar i Kuala Lumpur. Flygningen gick jättebra! Malin klämde inte sönder min hand, trots att hon mer än gärna får göra det <3

Tänkte bara säga att jag mådde bra dagen efter flygresan, var lite utmattad bara. Så det blev två härliga dagar i storstan med shopping, sightseeing och bio. Vi bodde på ett jättebra hotell som hette "le Apple boutique hotell", låg mitt i smeten med våra favoritbutiker på andra sidan gatan. Och just det, vi träffade moster Lina en kväll.

Puss och kram
Emma och Malin

Kommentarer

  • farmor Gerd säger:

    Hejsan Tjejer!
    Ja nog har ni upplevt en hel del på dessa dagar,till o med träffat moster Lina ,härligt. och varit på bio o shoppat.Kollade kommande väder och solen verkar komma fram ganska snart.Tack för de fina fotona ni sände.Malin, tur att du har Emmas stöd när det gäller flyget.Jag har samma hemska flygrädsla som du så jag vet vad det handlar om Ha det jättebra!!!!!
    P+k

    2013-02-26 | 10:54:25
  • farmor elsie säger:

    Yes, härligt veta att allt är ok. Tänk så mycket ni får uppleva. Och ändå är ni bara i början på er resa. Intressant få läsa fortsättningen. God bless, farmor elsie

    2013-02-26 | 19:01:23
  • Farmor Gerd säger:

    Underbart att få höra av er igen. Så fantastiskt mycket roligt ni har fått uppleva.Vilka minnen för livet! Hoppas att fortsättningen blir minst lika bra! Kramar i mängd till er båda!

    2013-03-11 | 17:03:47

Kommentera inlägget här: